יום שבת, 17 באוקטובר 2015

קניות מברלין - מהדורת העיניים!

היי יקירותיי,
בעקבות המצב הבטוחני במחוזותינו, יש דעות חלוקות לגבי האם זה הזמן הנכון לביוטי וכמובן שאין אני יודעת מה התשובה הנכונה. אני יודעת שזה מלחיץ ומפחיד ויש תחושה של לרוץ מהר מהעבודה הביתה ולא להסתובב בחוץ ובכלל בלבול גדול. בתוך כל זה אני גם מרגישה שזה כן עושה לי טוב לחמוק לפינה הזו של הבלוג, הצילום, הכתיבה..
אז שתהיינה לכולנו שעות קלות יותר וימים קלים יותר.

אני מביאה לכן את החלק השני של הקניות שלי מברלין והוא חלק העיניים. מקווה שתיהנו!

אז נתחיל בתמונה של כל פריטי העיניים שקניתי:


מה יש לנו:
צללית ועפרון של קיקו מילאנו
מסקרה לגבות,צללית קרם עמידה, קונסילר של מייבילין
בסיס לצלליות של אסנס
שתי פלטות צלליות של לוריאל
מסקרה של בנפיט
מסקרה של לנקום


מייבלין  Color Tatoo 24H בגוון Creme de rose 91 מסדרת מאט קרמיים.

אני מאוד אוהבת את הצלליות מהסדרה של הקולור טאטו של מייבלין ולדעתי הן לא פחות טובות מאשר הפיינט פוטס של מאק, ואף עמידות יותר. בגלל העפעף השומני שלי אני לרוב לא שמה צלליות קרם לבד, אלא עם צללית אבקה מעליהן, כלומר יותר כבסיס ולכן אעדיף אותן בצבעים ניודיים כמו החמודה הזו שהיא ורודה קרה ומתאימה יופי לעפעף שלי.




קיקו מילאנו צללית Metalic shine eyeshadow בגוון 02 Absolutely rose  מקולקציית Rebel Romantic

בחנות לא ניסיתי את הצללית, קניתי אותה בגלל שאהבתי את הצבע ובמחירה הלא יקר (כ 7 יורו) לא השקעתי מחשבה שנייה בקנייה. כשפתחתי את הצללית גיליתי שהיא בעצם אבקה ואני לתומי חשבתי שזה קרם שהופך לאבקה , או לפחות כך החברה מתארת אותה. הצבע שלה עדיין מיוחד ויפה מאין סגול ורוד מעט מטאלי. שימו לב שקצת קשה להרים את החומר, להרגשתי צריך קצת לחטט עם המברשת כדי שיצא.


 כך זה נראה בסווטץ' :


*עכשיו אני אסקור כמה מוצרים בקצרה ולאחר מכן אדגים מראות איפור שיצרתי עם אותם המוצרים

פלטות La Pallete nude של Leoreal בשתי הגרסאות גוונים בז'יים וגוונים וורודים

לא ברור בדיוק למה רכשתי את שתי הפלטות האלה, משום מה הן קרצו לי בחנות והייתה לי ההרגשה שתיתכן פה מציאה. כך הן שכבו להן שתיהן יחד גלמודות על המדף אחת מכל צבע ואני לקחתי אותן בשמחה ובששון במחיר של כ 20 יורו ליחידה. 
לצערי הצלליות התגלו כאכזבה, הן לא כלכך פיגמנטיות, לא קרמיות ובעיקר קמחיות.. בגדול מישהי שמתאפרת מעט ורק באמת רוצה לקבל מראה "ניוד" יום יומי , דווקא יכולה לעבוד איתן בעזרת בסיס צלליות טוב, ואני אראה דוגמאות בהמשך.




בסיס לצליות של אסנס I Love Stage

בסיס לצלליות ובסיס לקונסילר מבית אסנס שעולה כ 3 יורו. הצבע שלו צהבהב מעט והמרקם דביק במידה מספקת בכדי לשמש כבסיס טוב. הצבע הצהבהב לא יתאים לכל גוון עור אבל למי שכן יכולה להשתמש בו גם מעל גלגל העין ועד הגבה בכדי להסתיר נימים.



מייבלין - קונסילר Fit Me בגוון מס, 20 

במייבלין מבטיחים קונסילר נטול שמן, נטול שעווה, שמתאים את עצמו לגוון העור אינו כבד ואני מדגיש פגמים. בפועל הקונסילר הזה באמת מצויין, במחיר של כ 5 יורו הוא נעים על העור, מסתיר כהויות ולא מצטבר בקמטוטים.


מייבלין - Brow Drama בגוון Dark Blonde

מסקרה לגבות שמכילה ג'ל גבות ומברשת מיוחדת שאמורה לסרק את הגבות עם הג'ל למראה מעוצב וטבעי. בפועל המסקרה באמת מסרקת את הגבות ומייצבת את השערות אבל לא מתאימה כלכך בכדי למלא אותן ולכן צריך להשתמש קודם בעיפרון, אלא אם כן כמובן ניחנת בגבות מלאות ועבות (מקנאה!)


לנקום - מסקרה Hypnôse Volume-à-porter בגוון Intense Black

מסקרה עם שרביט סיליקון וזיפים קצרים שמאפשרים ליצור מראה של איילינר מבלי לדקור את עצמך בעין :). הפורמולה די דלילה אבל לא נוזלת מה שיוצר מראה ריסים מאורך ומופרד ומאפשר לבנות שכבות בקלות ובלי גושים. אני מאוד אוהבת מסקרות מהסוג הזה, אבל למי שמחפשת נפח מטורף אז זאת לא בשבילה. מחיר כ 25 יורו


המראה הראשון שיצרתי :




 סווטצ'ים של הצלליות :
מימין לשמאל הצבעים הבהיר לכהה, לצבעים אין שמות. הנחתי את הצלליות על פריימר. 


למראה עשיתי, השתמשתי בצבעים המסומנים כאן:


סווטצ'ים (המסקרה בשכבה אחת)



המראה השני שיצרתי :

עפרון עיניים ניוד של קיקו מילאנו מקולקציית Rebel Romantic בגוון 01 Darling Butter
עפרון במחיר של כ 4 יורו, בצע ניוד מאט שמתאים לקו המים, איננו מגרה את העין 



בנפיט - מסקרה Roller Lash בגוון Black 

מסקרה שכבר יש לי והיא עומדת להיגמר, אז רכשתי אחת חדשה. השרביט שלה סיליקוני ומעוגל כמעה כך שיוצר מראה ריסים מורם ללא שימוש במעגל ריסים.  זאת גם כן מסקרה שמפרידה ומאריכה יותר מאשר מעניקה נפח כי כך אני אוהבת את המסקרות שלי, כמו שכבר הבנתן. המחיר שלה כ 25 יורו


קונסילר True Match של לאוריאל בגוון 02 Vanilla 

עוד קונסילר שמבטיח להתאים עצמו לגוון העור שלנו ולטשטש כהויות ופגמים, מבלי להתייבש עליהן.  בפועל גם זה קונסילר נהדר, בכ 6 יורו תקבלו הסתרת כהות תחת העיניים , המרקם נעים ולא עבה או דביק.

לא צילמתי את הקונסילר הזה בנפרד אבל ניתן לראות אותו פה בתמונה של הלוק השני משמאל


למראה השני עשיתי, השתמשתי בצבעים המסומנים כאן:


עוד השתמשתי במראה הזה ב BrowWiz של אנסטסיה בגוון בלונד בכדי למלא את הגבה טרם הנחת המסקרה לגבות. 

סווטצ'ים של הצלליות

מימין לשמאל הצבעים הבהיר לכהה, לצבעים אין שמות. הנחתי את הצלליות על פריימר. 

סווטצ'ים :



זה הכל להפעם, מקווה שאהבתן ואשמח לתגובות דעות ומענות. אל תשכחו לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג! 

XOXO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים